Nsecure_405

Lees het artikel 

Nsecure Observation & Control

www.nsecure.nl/nl/security/observation-control 


Logo adverteerder

Nsecure Observation Room;

24/7 monitoringdiensten met uitgebreide controlemogelijkheden op afstand

 

Wie zich als bezoeker meldt bij de intercom van een organisatie, waar ook in Nederland, verwacht dat iemand binnen dat gebouw hem of haar te woord staat en de slagboom opent. Grote kans dat de persoon in werkelijkheid te maken heeft met de Nsecure Observation Room.  

 

Nsecure Observation Room; slimme en nieuwe technieken die u ontzorgen

Kay Leussink, business developer Observation & Contol: “Nsecure realiseerde de Observation Room vanuit haar visie op toegang en security management. Hospitality, veiligheid, compliance, continuïteit en bedrijfsvoering zijn wat ons betreft één geheel. Onze totaalaanpak zorgt ervoor dat bedrijfsprocessen efficiënter, veiliger en duurzamer verlopen. Door de samenhang van mens en techniek kan de dienstverlening op afstand op thematieken zoals hospitality, safety en security een impactvolle bijdrage leveren. Dat zorgt ervoor dat organisaties in control zijn en zich kunnen richten op hun core business.”   Vanuit de Nsecure Observation Room bieden wij een uitgebreide (controle) functionaliteit op afstand. Dat betekent één centrale plek voor toegangsverlening en (camera)observatie gekoppeld aan een Security Management Systeem. Nsecure biedt monitoring & controle services die gebruikmaken van nieuwe, slimme technieken en daardoor effectief zijn en zorgen voor kostenbesparingen. 

Het geeft rust als er 24/7 toezicht is op de beveiliging van onze bedrijfslocaties.

Uw security, safety en hospitality graad verhogen

“Op basis van het bedrijfsbeleid van onze opdrachtgevers, weten we effectieve processen en protocollen in te richten waarmee we alarmeringen juist beoordelen en afhandelen. Hierdoor kunnen we direct actie ondernemen zonder direct kosten te maken. Dat voorkomt bijvoorbeeld nodeloze inzet van surveillancediensten. Dankzij intelligente technologie ondersteunen we surveillancediensten en voeren we 24/7 klant-specifieke monitoring en opvolging van alarmeringen uit”, aldus Kay Leussink.

Hospitality:

  • Tijdens of buiten kantoortijden alarmeringen opvolgen;
  • Afhandelen van intercom oproepen;
  • Remote openen en afsluiten van locatie(s);
  • ’Overnemen van receptiediensten (buiten kantoortijden).  

 

 


Safety:

  • Oproep en begeleiding van BHV diensten bij calamiteiten;
  • Coördineren van het incident;
  • Remote ondersteuning (van hulpdiensten) tijdens ontruimingen of calamiteiten;
  • Inschakelen, aansturen en begeleiden mobiele surveillance;

 

 


Security:

  • Afhandelen (urgente) storingen of alarmen;
  • Beoordelen alarmeringen van inbraak, brand of technische storingen (buiten kantoortijden);
  • Real-time inzicht vanuit uw video- of securitymanagementsysteem;
  • Virtuele openingsronde of surveillanceronde (guardtour);

Observation & Control in het kort: 

  • 24/7 klant-specifieke monitoring, opvolging van alarmeringen en bewaking van ICT-omgeving en klantlocaties.
  • Eén centrale plek voor toegangsverlening en cameraobservatie; systeemonafhankelijk en intelligente technologie.
  • Aangeboden vanuit een ISO-gecertificeerd datacenter.
  • Verlagen van de TCO met een korte terugverdientijd.

Dankzij de Observation dienstverlening kunnen we op afstand, op veilige en gastvrije manier toegang verlenen voor medewerkers en leveranciers tot onze bedrijfslocaties.

Lantaarnpaal als beveiligingscamera

Nsecure

8/16
Loading ...